Des dels concerts barrocs del geni venecià, principal establidor d’aquesta forma musical, fins al concert preromàntic de Mercadante, on podrem apreciar la proximitat amb l’òpera i el belcanto, serem testimonis de l’evolució del gènere del concert per a solista i orquestra, tant arrelat a la cultura italiana.
Antonio Vivaldi (1678 - 1741)
Concert per a flauta i orquestra de corda en Fa M, op. 10 núm. 5 RV 434
1. Allegro ma non tanto 2. Largo e cantabile 3. Allegro
Concert per a flauta i orquestra de corda en Sol M, op. 10 núm. 6 RV 437
1. Allegro 2. Largo 3. Allegro
Concert per a flauta i orquestra de corda en Fa M, op. 10 núm. 1 RV 433
1. Allegro 2. Largo 3. Presto
Saverio Mercadante (1770 - 1879)
Concert per a flauta i orquestra de corda en mi m, op. 57
1. Allegro maestoso 2. Largo 3. Rondò Russo (Allegro vivace scherzando)
Gabriel Coll, violí. Professor al Conservatori de Vic
Anna Roca, violí. Professora al Conservatori de Vic
Núria Pujolràs, viola. Integrant de l'Orquestra de Cambra del Penedès
Daniel Oliu, violoncel. Professor al Conservatori de Vic
Jordi Tarrús, flauta. Professor a l'Escola Municipal de Música d'Olot
ASSOCIACIÓ MÚSICA ALS MASOS - info@musicamasos.cat - 691 142 701
Esta página web ha sido creada con Jimdo. ¡Regístrate ahora gratis en https://es.jimdo.com!