Conclou la integral les sonates amb baix continu. Aquesta és la forma estàndard de sonata barroca: una veu solista i una línia de baix xifrat tocada a la vegada per un instrument greu, aquí el cello, i la mà esquerra del teclat. La mà dreta s’improvisa a partir de l’harmonia establerta. L’acompanyen l’última sonata per a flauta del fill i la més complexa i variada de G. F. Händel. Establint així una contraposició que ajudarà a aprofundir en els respectius llenguatges formals.
Johann Sebastian Bach (1685-1750)
Sonata per a flauta i continu en Mi M, BWV 1035
1. Adagio ma non tanto 2. Allegro 3. Siciliano 4. Allegro assai
Carl Philipp Emanuel Bach (1714-1788)
Sonata per a flauta i continu en Sol M, Wq 133
1. Allegretto 2. Rondo presto
Georg Friedrich Händel (1685-1759)
Sonata per a flauta i continu en si m, HWV 367b
1. Largo 2. Vivace 3. Presto 4. Adagio 5. Alla breve 6. Andante 7. A tempo di Minuet
Johann Sebastian Bach (1685-1750)
Sonata per a flauta i continu en mi m, BWV 1034
1. Adagio ma non tanto 2. Allegro 3. Andante 4. Allegro
Carla Rovirosa, violoncel. Cofundadora del Conjunt Atria
Ariadna Cabiró, clavicèmbal. Professora a l'Escola de Música - Centre de les Arts de l'Hospitalet de Llobregat
Jordi Tarrús, flauta. Professor a l'Escola Municipal de Música d'Olot
ASSOCIACIÓ MÚSICA ALS MASOS - info@musicamasos.cat - 691 142 701
Esta página web ha sido creada con Jimdo. ¡Regístrate ahora gratis en https://es.jimdo.com!