Tornarem a sentir un altre concert tempestuós de l’iniciador de l’”Empfindsamer Stil”, l’estil “sensible”, que a la Prússia de Frederic el Gran, el rei flautista, seria una de les bases a partir de la qual el llenguatge i estètica clàssics van cristal·litzar. Tancarem el concert anant a l’altre cap d’aquesta evolució: l’última simfonia del creador del gènere. Aquí l’escoltarem en una versió per a quintet realitzada per J. P. Salomon, empresari i amic del compositor, artífex de l’èxit monumental que li van suposar les dues gires de concerts per Anglaterra als últims anys de la seva vida, i que es va fer com a part de l’estratègia comercial per a vendre a les masses que formaven la nova classe burgesa que acabava d’aparèixer.
Carl Philipp Emmanuel Bach (1714-1788)
Concert per a flauta i orquestra de corda en la m, Wq 166
1. Allegro assai 2. Andante 3. Allegro assai
Joseph Haydn (1732-1809)
Simfonia "London" en Re M, Hb. I:104
1. Adagio-Allegro 2. Andante 3. Minyetto-Minuetto secondo (allegro) 4. Allegro Spiritoso
Biel Graells, violí. Col·laborador habitual de les Orquestres del Teatre del Liceu i OBC
Anna Roca, violí. Professora al Conservatori de Vic
Laia Besalduch, viola. Professora al Conservatori de Sabadell
Daniel Oliu, violoncel. Professor al Conservatori de Vic
Jordi Tarrús, flauta. Professor a l'Escola Municipal de Música d'Olot
ASSOCIACIÓ MÚSICA ALS MASOS - info@musicamasos.cat - 691 142 701
Esta página web ha sido creada con Jimdo. ¡Regístrate ahora gratis en https://es.jimdo.com!